Maccaronie <3

Helt slut efter dagen, även fast tävlingen gick i en rasande fart! Kom av någon anledning försent till bangången till LDn så fick lära mig banan från skissen. Sen plötsligt hade c ponnyerna börjat. Jag startade tidigt i d ponnyerna och var inte många c ponnyer så fick ligga i. Skynda in på framhoppningen, ta några språng och sedan in på banan. Macke var inte igenomriden ett dugg, ganska stel, inte konstigt varför, men vi nollade rundan. Macke ställde upp super och jag koncentrerade mig på hur jag skulle rida och trots situationen fick vi en hyfsad fin runda. Macke var inte helt framme alltid, tog inte skänkeln fullt så bra men vi kämpade oss igenom.
 
Till LCn gick vi ut ganska sent i klassen och red fram länge, mycket trav och galopp, få fram honom, tempoväxlingar, förhållningar, volter osv. Han var på hugget och hur fin som helst!
Alla språng på framhoppningen satt som en smäck!
 
LCn hade stilbed och var en A bed så bara 8 hinder att ta oss runt, kändes super. Vi nollade med ett bra flyt, han hoppade super och ställde upp! Stilpoängen var väl sådär xD Bättre än med Knatte iallafall, fick 43,5 p. Hade en bra blick, ganska bra sits över hinderna men inverkan var lite av och på. Vägarna var också ganska bra. Men är väldigt nöjd! Kom trots allt på en 10 plats av 19, 5 placerade ^^
 
Film kommer senare!
Min lycka ♥